Du skal først have klaget til taxiselskabet – vi anbefaler, at du gør det skriftligt fx via e-mail.
Har du gjort det, og kan I ikke finde en løsning, kan du for at klage til os, ved at udfylde klageskemaet, som du finder her på vores hjemmeside.
Klageformularen sender du til os på sammen med dokumentation for turen fx kvittering for betaling (skal altid med) samt evt. anden dokumentation for det, du kræver fx ekstraregninger, kort der viser ruten I kørte, kort der viser den rute, I burde have kørt mv.
Hvis det ikke er dig, der har betalt turen, men det er dig, der står for klagen, skal du også udfylde det fuldmagtsskema, som du finder her på vores hjemmeside. Klageformularen og evt. fuldmagtsskema sender du til os på sammen med dokumentation for turen fx kvittering for betaling (skal altid med) samt evt. anden dokumentation for det, du kræver fx ekstraregninger, kort der viser ruten I kørte, kort der viser den rute, I burde have kørt mv.